Generelle vilkår og betingelser - VNM Fortsæt til indhold

Vilkår og betingelser


Indholdsfortegnelse:

Artikel 1 - Definitioner
Artikel 2 - Virksomhedens identitet
Artikel 3 - Anvendelighed
Artikel 4 - Tilbuddet
Artikel 5 - Aftalen
Artikel 6 - Tilbagetrækningsret
Artikel 7 - Omkostninger i tilfælde af tilbagetrækning
Artikel 8 - Udelukkelse af angreretten
Artikel 9 - Prisen
Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti
Artikel 11 - Levering og udførelse
Artikel 12 - Varighedstransaktioner: varighed, annullering og forlængelse
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klager procedure
Artikel 15 - Tvister
Artikel 16 - Yderligere eller forskellige bestemmelser

 

Artikel 1 - Definitioner

I disse vilkår og betingelser gælder:

  • 1. Tilbagetrækningsperiode: den periode, inden for hvilken forbrugeren kan gøre brug af sin tilbagetrækningsret;
  • 2. Forbruger: den fysiske person, der ikke handler i udøvelse af et erhverv eller virksomhed, og som indgår en fjernkontrakt med iværksætteren;
  • 3. Dag: kalenderdag;
  • 4. Varighedstransaktion: en distanceaftale med hensyn til en række produkter og / eller tjenester, hvis leverings- og / eller købsforpligtelse er spredt over tid;
  • 5. Bæredygtigt databærer: ethvert middel, der gør det muligt for forbrugeren eller iværksætteren at gemme oplysninger, der adresseres til ham personligt på en måde, der muliggør fremtidig konsultation og uændret gengivelse af den gemte information.
  • 6. Fortrydelsesret: forbrugerens mulighed for at annullere afstandsaftalen inden for køleperioden;
  • 7. Iværksætter: den fysiske eller juridiske person, der tilbyder produkter og / eller tjenester til forbrugere på afstand;
  • 8. Fjernaftale: en aftale, hvor der i forbindelse med et system til fjernsalg af produkter og / eller tjenester, der er organiseret af iværksætteren, indtil aftalens indgåelse udelukkende foretages en eller flere teknikker til kommunikation om afstand;
  • 9. Teknologi til fjernkommunikation: betyder, der kan bruges til at indgå en aftale, uden at forbrugeren og den erhvervsdrivende er på samme sted på samme tid.

Artikel 2 - Virksomhedens identitet

VNMshop BV
Mariastraat 37
3511LN Utrecht 

E-mail-adresse: info@vnmshop.nl

Handelskammernummer: 68013973

Hvis iværksætterens aktivitet er underlagt et relevant licenssystem: oplysningerne om tilsynsmyndigheden:

 

Hvis iværksætteren udøver et reguleret erhverv:

  • - den faglige forening eller organisation, hvortil den er tilknyttet;
  • - den professionelle titel, det sted i EU eller det europæiske økonomiske område, hvor det tildeles
  • - en henvisning til de professionelle regler, der finder anvendelse i Holland og instruktioner, hvor og hvordan disse professionelle regler kan fås.

 

Artikel 3 - Anvendelighed

  • 1. Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra iværksætteren og for enhver distancekontrakt indgået mellem iværksætteren og forbrugeren.
  • 2. Inden fjernaftalen indgås, stilles teksten til disse generelle vilkår til rådighed for forbrugeren. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, inden fjernaftalen er indgået, vil det blive indikeret, at de generelle vilkår og betingelser kan ses hos iværksætteren, og de sendes gratis så hurtigt som muligt på anmodning fra forbrugeren.
  • 3. Hvis afstandskontrakten indgås elektronisk i modsætning til foregående stykke og inden fjernkontrakten indgås, kan teksten til disse generelle vilkår og betingelser stilles til rådighed for forbrugeren elektronisk på en sådan måde, at den er forbruger kan opbevares på en enkel måde på en holdbar databærer. Hvis dette ikke med rimelighed er muligt, vil det blive angivet, før fjernkontrakten er indgået, hvor de generelle vilkår og betingelser kan læses elektronisk, og at de vil blive sendt gratis elektronisk eller på anden måde efter anmodning fra forbrugeren.
  • 4. I tilfælde af, at specifikke produkt- eller servicevilkår gælder ud over disse generelle vilkår og betingelser, finder andet og tredje afsnit tilsvarende anvendelse, og i tilfælde af modstridende generelle vilkår og betingelser, kan forbrugeren altid påberåbe sig den gældende bestemmelse, som for ham, mest gavnlig.

 

Artikel 4 - Tilbuddet

  • 1. Hvis et tilbud har en begrænset varighed eller er underlagt betingelser, angives dette eksplicit i tilbuddet.
  • 2. Tilbudet indeholder en komplet og nøjagtig beskrivelse af de tilbudte produkter og / eller tjenester. Beskrivelsen er tilstrækkelig detaljeret til at muliggøre en korrekt vurdering af tilbudet fra forbrugeren. Hvis iværksætteren bruger billeder, er disse en reel repræsentation af de tilbudte produkter og / eller tjenester. Åbenbare fejl eller fejl i tilbuddet binder ikke iværksætteren.
  • 3. Hvert tilbud indeholder sådanne oplysninger, at det er klart for forbrugeren, hvilke rettigheder og forpligtelser der er knyttet til at acceptere tilbuddet. Dette vedrører især:
    • o prisen inklusive skatter;
    • o de mulige omkostninger ved levering;
    • o den måde, hvorpå aftalen indgås, og hvilke handlinger der kræves til dette;
    • o om tilbagetrækningsretten finder anvendelse
    • o betalingsmetode, levering og implementering af aftalen;
    • o perioden for accept af tilbuddet eller den periode inden for hvilken iværksætteren garanterer prisen;
    • o niveauet for hastigheden for fjernkommunikation, hvis omkostningerne ved anvendelse af teknikken til fjernkommunikation beregnes på et andet grundlag end den almindelige basisrate for det anvendte kommunikationsmiddel;
    • o om aftalen arkiveres efter dens indgåelse, og i bekræftende fald, hvordan forbrugeren kan få adgang til dette;
    • o den måde, hvorpå forbrugeren inden indgåelse af aftalen kan kontrollere de data, han leverer i forbindelse med aftalen, og om ønsket gendanne dem;
    • o alle andre sprog, på hvilke udover hollandsk aftalen kan indgås;
    • o de adfærdskodekser, som iværksætteren er underlagt, og den måde, hvorpå forbrugeren kan konsultere disse adfærdskodekser elektronisk; og
    • o minimumsaftalens varighed i tilfælde af en udvidet transaktion.

 

Artikel 5 - Aftalen

  • 1. Aftalen indgås, med forbehold af bestemmelserne i stk. 4, på det tidspunkt, hvor forbrugeren accepterer tilbuddet og opfylder de tilsvarende betingelser.
  • 2. Hvis forbrugeren har accepteret tilbuddet elektronisk, bekræfter iværksætteren straks modtagelsen af ​​accept af tilbuddet elektronisk. Så længe entreprenøren ikke har bekræftet modtagelsen af ​​denne accept, kan forbrugeren opsige aftalen.
  • 3. Hvis aftalen indgås elektronisk, træffer iværksætteren passende tekniske og organisatoriske forholdsregler for at sikre den elektroniske overførsel af data, og han vil sikre et sikkert webmiljø. Hvis forbrugeren kan betale elektronisk, træffer iværksætteren passende sikkerhedsforanstaltninger.
  • 4. Iværksætteren kan - inden for loven - informere sig selv, om forbrugeren kan opfylde sine betalingsforpligtelser, samt om alle de faktiske forhold og faktorer, der er vigtige for en forsvarlig indgåelse af fjernaftalen. Hvis iværksætter på grundlag af denne undersøgelse har gode grunde til ikke at indgå aftalen, er han berettiget til at afvise en ordre eller anmodning eller knytte særlige betingelser til gennemførelsen.
  • 5. Iværksætteren sender følgende oplysninger med produktet eller tjenesten til forbrugeren, skriftligt eller på en sådan måde, at de kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på et holdbart medium:
    • en. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer Waar de consument mødte klachten terecht can;
    • b.. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik can maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
    • c. Oplysninger om garantier og eksisterende service efter køb
    • d. oplysningerne i artikel 4, stk. 3, i disse vilkår og betingelser, medmindre den erhvervsdrivende allerede har givet disse oplysninger til forbrugeren inden aftalens gennemførelse;
    • e. kravene til opsigelse af aftalen, hvis aftalen har en varighed på mere end et år eller har en ubestemt varighed.
  • 6. I tilfælde af en udvidet transaktion gælder bestemmelsen i foregående afsnit kun den første levering.

 

Artikel 6 - Tilbagetrækningsret

Ved levering af produkter:

  • 1. Ved køb af produkter har forbrugeren mulighed for at opløse kontrakten inden for 14 dage uden at give nogen grund. Denne afkølingsperiode starter dagen efter modtagelse af produktet af forbrugeren eller en repræsentant, der er udpeget på forhånd af forbrugeren og annonceret til iværksætteren.
  • 2. I køleperioden håndterer forbrugeren produktet og emballagen med omhu. Han pakker kun ud eller bruger produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om han ønsker at opbevare produktet. Hvis han udøver sin tilbagetrækningsret, returnerer han produktet med alt leveret tilbehør og - hvis det er rimeligt muligt - i original stand og emballage til iværksætteren i overensstemmelse med den rimelige og klare instruktion fra entreprenøren.
  • For at udøve fortrydelsesretten skal du sende en e-mail til:
  • info@vnmshop.nl eller jonathanlater@vnmshop.nl
  • eller send med registreret brev til nedenstående adresse:
  • Mariastraat 37
  • 3511 LN Utrecht
  • Os gennem en utvetydig erklæring 
  • for at informere dig om din beslutning om at trække dig ud af kontrakten.
  • For at overholde fristen for tilbagetrækning er det tilstrækkeligt at sende din meddelelse om din udøvelse af angreretten inden udtrædelsesperioden er udløbet. " 
  • Indtast dit navn, din hjemmeadresse og om muligt dit telefonnummer og din e-mail-adresse.

    Hvis du bruger denne mulighed, sender vi dig straks en bekræftelse af din tilbagetrækningsanmodning på et holdbart medium (f.eks. Via e-mail). ”

Ved levering af tjenester:

  • 3. Ved levering af tjenester har forbrugeren mulighed for at opløse kontrakten uden at give nogen grund i mindst fjorten dage, der starter på dagen for kontraktens indgåelse.
  • 4. For at gøre brug af sin ret til tilbagetrækning skal forbrugeren overholde de rimelige og klare instruktioner, som iværksætteren har givet tilbudet og / eller senest ved levering.

 

Artikel 7 - Omkostninger i tilfælde af tilbagetrækning (refusionspolitik)

  • 1. Omkostningerne ved returnering er for kunden, medmindre det kan påvises, at fejlen var forårsaget af VNMshop. I dette tilfælde refunderer vi omkostningerne "om nødvendigt". 
  • 2. Refusion som følge af aflysning skal ske ved lov uden forsinkelse, men under ingen omstændigheder senest 14 (kalender) dage efter aflysningserklæringen. 
    Henvisning: Generelle betingelser artikel 7 "2. Hvis forbrugeren har betalt et beløb, vil entreprenøren tilbagebetale dette beløb så hurtigt som muligt, men senest 14 dage efter tilbageleveringen eller annulleringen."
”Europa-Kommissionen tilbyder en platform for dette 
online tvistbilæggelse for forbrugere, som du kan finde på http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Vi deltager frivilligt i en tvistbilæggelsesprocedure.

Artikel 8 - Udelukkelse af angreretten

  • 1. Virksomheden kan udelukke forbrugerens ret til at trække sig tilbage i det omfang, der er omhandlet i stk. 2 og 3. Udelukkelsen af ​​fortrydelsesretten gælder kun, hvis iværksætteren klart har anført dette i tilbuddet, mindst i tide til indgåelse af aftalen.
  • 2. Udelukkelse af angreretten er kun mulig for produkter:
    • a. der blev etableret af iværksætteren i overensstemmelse med forbrugerens specifikationer;
    • b. der er helt klart personlige;
    • c. der ikke kan returneres på grund af deres art;
    • d. der kan ødelægge eller ældes hurtigt;
    • e. hvis pris afhænger af udsving i det finansielle marked, som iværksætteren ikke har nogen indflydelse på;
    • f. til individuelle aviser og magasiner;
    • g. til lyd- og videooptagelser og computersoftware, som forbrugeren har brudt seglet på.
  • 3. Udelukkelse af fortrydelsesretten er kun mulig for tjenester:
    • vedrørende indkvartering, transport, restaurantvirksomhed eller fritidsaktiviteter, der skal udføres på en bestemt dato eller i en bestemt periode;
    • b. hvis levering er begyndt med udtrykkeligt samtykke fra forbrugeren, inden afkølingsperioden er udløbet;
    • c. vedrørende indsatser og lotterier.
  • Udelukket fra fortrydelsesretten er et forbrugerkøb, der vedrører levering af: - produkter, der er fremstillet i henhold til forbrugerens specifikationer, som ikke er præfabrikerede, og som er fremstillet på grundlag af et individuelt valg eller beslutning fra forbrugeren, eller som klart er til en bestemt person er beregnet; - produkter, der ødelægger hurtigt, eller som har en begrænset holdbarhed; - produkter, der ikke er egnet til at blive returneret af hensyn til sundhedsbeskyttelse eller hygiejne, og som forseglingen er brudt efter levering - produkter, der er uigenkaldeligt blandet med andre varer efter levering på grund af deres art; 
  • - lyd- og videooptagelser og computersoftware, som forseglingen blev brudt efter levering; - aviser, magasiner eller magasiner med undtagelse af en kontrakt om regelmæssig levering af sådanne publikationer (et abonnement);

 

Artikel 9 - Prisen

  • 1. I den gyldighedsperiode, der er angivet i tilbuddet, hæves ikke priserne på de tilbudte produkter og / eller tjenester bortset fra prisændringer på grund af ændringer i momssatser.
  • 2. I modsætning til det foregående afsnit kan iværksætteren tilbyde produkter eller tjenester til variable priser, der er udsat for udsving på det finansielle marked, og som iværksætteren ikke har nogen indflydelse på. Dette link til udsving og det faktum, at alle angivne priser er målpriser, fremgår af tilbuddet.
  • 3. Prisforhøjelser inden for 3 måneder efter indgåelsen af ​​aftalen er kun tilladt, hvis de er resultatet af lovbestemmelser eller bestemmelser.
  • 4. Prisstigninger fra 3 måneder efter indgåelsen af ​​aftalen er kun tilladt, hvis iværksætteren har bestemt dette og:
    • de er resultatet af love eller bestemmelser, eller
    • b. forbrugeren har beføjelse til at opsige aftalen med virkning fra den dag, hvor prisforhøjelsen træder i kraft.
    • 5. De priser, der er angivet i udvalget af produkter eller tjenester inkluderer moms.
  • 6. VNM bruger ikke dobbeltkørende kampagner og / eller rabatmuligheder.

 

Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti

  • 1. Virksomheden garanterer, at produkterne og / eller tjenesterne overholder aftalen, de specifikationer, der er angivet i tilbuddet, de rimelige krav til pålidelighed og / eller anvendelighed og de lovbestemmelser, der eksisterede på datoen for indgåelsen af ​​aftalen. bestemmelser og / eller regeringsbestemmelser. Hvis aftalt, garanterer iværksætteren også, at produktet er egnet til andet end normal brug.
  • 2. En garanti leveret af iværksætter, fabrikant eller importør påvirker ikke de juridiske rettigheder og krav, som forbrugeren kan hævde over for iværksætteren i henhold til aftalen.

 

Artikel 11 - Levering og udførelse

  • 1. Den erhvervsdrivende vil tage størst mulig omhu ved modtagelse og implementering af ordrer på produkter og ved vurdering af anmodninger om levering af tjenester.
  • 2. Leveringsstedet er den adresse, som forbrugeren har meddelt virksomheden.
  • 3. Under hensyntagen til det, der er anført i artikel 4 i disse generelle vilkår og betingelser, vil virksomheden udføre accepterede ordrer med behørig hastighed, dog senest inden for 30 dage, medmindre der er aftalt en længere leveringsperiode. Hvis leveringen er forsinket, eller hvis en ordre ikke eller kun delvist kan udføres, vil forbrugeren blive underrettet om dette senest 30 dage efter, at han har bestilt ordren. I dette tilfælde har forbrugeren ret til at opsige kontrakten uden omkostninger og har ret til enhver kompensation.
  • 4. I tilfælde af opsigelse i overensstemmelse med det foregående afsnit vil den erhvervsdrivende tilbagebetale det beløb, som forbrugeren betaler så hurtigt som muligt, men senest 30 dage efter opsigelsen.
  • 5. Hvis levering af et bestilt produkt ser ud til at være umuligt, vil iværksætteren bestræbe sig på at stille en erstatningspost til rådighed. Senest ved leveringen vil det blive sagt på en klar og forståelig måde, at en udskiftningsgenstand leveres. Ved udskiftningsposter kan angreretten ikke udelukkes. Omkostningerne ved en mulig returforsendelse er på bekostning af iværksætteren.
  • 6. Risikoen for skader og / eller tab af produkter hviler på iværksætteren indtil leveringstidspunktet til forbrugeren eller en på forhånd udpeget repræsentant og gjort bekendt for iværksætteren, medmindre eksplicit er aftalt andet.

 

Artikel 12 - Varighedstransaktioner: varighed, annullering og forlængelse

varsel

  • 1. Forbrugeren kan til enhver tid annullere en aftale, der er indgået på ubestemt tid, og som omfatter den regelmæssige levering af produkter (inklusive elektricitet) eller tjenester under behørig overholdelse af de aftalte ophævelsesregler og en afbestillingsperiode på højst en måned.
  • 2. Forbrugeren kan til enhver tid opsige en aftale, der er indgået i en bestemt periode, og som omfatter den regelmæssige levering af produkter (inklusive elektricitet) eller tjenester under behørig overholdelse af de aftalte ophævelsesregler og en afbestillingsperiode på højst en måned.
  • 3. Forbrugeren kan aftalerne nævnt i de foregående afsnit:
    • o annullere til enhver tid og ikke være begrænset til aflysning på et bestemt tidspunkt eller i en bestemt periode;
    • o annullere mindst på samme måde som de er indgået af ham;
    • o Afbryd altid med den samme afbestillingsperiode, som iværksætteren har foreskrevet for sig selv.

udvidelse

  • 4. En aftale, der er indgået for en bestemt periode, og som omfatter den regelmæssige levering af produkter (inklusive elektricitet) eller tjenester, må ikke stiltiøst forlænges eller fornyes for en bestemt varighed.
  • 5. I modsætning til det foregående afsnit kan en kontrakt, der er indgået i en bestemt periode, og som strækker sig til regelmæssig levering af daglige, ugentlige og ugentlige aviser og magasiner, stilltiende fornyes med en bestemt varighed på højst tre måneder, hvis forbrugeren forlænger dette kan opsige aftalen ved udgangen af ​​forlængelsen med en opsigelsesperiode på højst en måned.
  • 6. En aftale, der er indgået i en fast periode, og som omfatter den regelmæssige levering af produkter eller tjenester, kan kun stiltiende fornyes i en ubestemt periode, hvis forbrugeren til enhver tid kan annullere med en opsigelsesperiode på højst en måned og en opsigelsesperiode på højst tre måneder, hvis aftalen strækker sig til den almindelige, men mindre end en gang om måneden, levering af dagligt, nyheder og ugentlige aviser og magasiner.
  • 7. En aftale med en begrænset varighed om regelmæssig levering af daglige aviser, nyheder og ugentlige aviser og magasiner (prøve- eller introduktionsabonnement) videreføres ikke stiltiende og slutter automatisk efter prøve- eller introduktionsperioden.

Varighed

  • 8. Hvis en aftale har en varighed på mere end et år, kan forbrugeren annullere aftalen når som helst efter et år med en afbestillingsperiode på højst en måned, medmindre rimelighed og retfærdighed er imod annullering inden udløbet af den aftalte varighed. modstå.

 

Artikel 13 - Betaling

  • 1. Medmindre andet er aftalt, skal de skyldige beløb betales inden for 14 dage efter påbegyndelsen af ​​reflektionsperioden, jf. Artikel 6, stk. 1. I tilfælde af en aftale om levering af en service, begynder denne periode efter at forbrugeren har modtaget bekræftelsen af ​​aftalen.
  • 2. Ved salg af produkter til forbrugere må generelle vilkår og betingelser aldrig indeholde en forskud på mere end 50%. Når der er fastsat en forskud, kan forbrugeren ikke påberåbe sig nogen rettigheder vedrørende udførelsen af ​​den eller de relevante ordrer eller tjenester, inden forskuddet er foretaget.
  • 3. Forbrugeren har pligt til straks at rapportere unøjagtigheder i betalingsdata leveret eller specificeret til iværksætteren.
  • 4. I tilfælde af misligholdelse fra forbrugerens side har iværksætteren ret til, med forbehold af lovlige begrænsninger, at opkræve forbrugeren rimelige omkostninger, der er afholdt på forhånd.

 

Artikel 14 - Klager procedure

  • 1. Iværksætteren har en veludgivet klage og behandler klager under denne procedure.
  • 2. Klager over gennemførelsen af ​​aftalen skal indgives omgående, fuldstændigt og klart beskrevet til iværksætteren, efter at forbrugeren har fundet manglerne.
  • 3. Klager, der er indgivet til iværksætteren, vil blive besvaret inden for en periode på 14 dage fra datoen for modtagelsen. Hvis en klage kræver en overskuelig længere behandlingstid, vil iværksætteren svare inden for en periode på 14 dage med en meddelelse om modtagelse og en indikation af, hvornår forbrugeren kan forvente et mere detaljeret svar.
  • 4. Hvis klagen ikke kan løses under gensidig høring, opstår der en tvist, der er underlagt tvistbilæggelsesproceduren.

 

Artikel 15 - Tvister

  • 1. Hollandsk lov gælder udelukkende for aftaler mellem iværksætter og forbruger, som disse generelle betingelser gælder for.

 

Artikel 16 - Yderligere eller forskellige bestemmelser

Yderligere bestemmelser eller afvige fra disse vilkår og betingelser må ikke være til skade for forbrugeren og skal registreres skriftligt eller på en sådan måde, at de kan opbevares af forbrugeren på en tilgængelig måde på et varigt medium.

Generelle vilkår og betingelser VNMcitygym:

Indholdsfortegnelse:

Artikel 1 - Definitioner
Artikel 2 - VNM's identitet
Artikel 3 - Anvendelighed
Artikel 4 - Tilbuddet
Artikel 5 - Aftalen
Artikel 6 - Tilbagetrækningsret
Artikel 7 - Omkostninger i tilfælde af tilbagetrækning
Artikel 8 - Udelukkelse af angreretten
Artikel 9 - Prisen
Artikel 10 - Overensstemmelse og garanti
Artikel 11 - Levering og udførelse
Artikel 12 - Varighedstransaktioner: varighed, annullering og forlængelse
Artikel 13 - Betaling
Artikel 14 - Klager procedure
Artikel 15 - Tvister
Artikel 16 - Yderligere eller forskellige bestemmelser

Afsnit I - Generelt

 

  1. Definitioner

I disse vilkår og betingelser gælder:

  1. Overvejelsesperiode: den periode, inden for hvilken Kunden kan gøre brug af sin fortrydelsesret;
  2. Kunde: den fysiske person, der ikke handler i udøvelsen af ​​et erhverv eller en virksomhed, og som indgår en fjernkontrakt med VNM;
  3. Dag: kalenderdag;
  4. Varighedstransaktion: en fjernkontrakt med hensyn til en række produkter og / eller tjenester, hvis leverings- og / eller købsforpligtelse er spredt over tid
  5. Holdbar databærer: ethvert middel, der gør det muligt for klienten eller VNM at gemme oplysninger, der er adresseret til ham personligt på en måde, der muliggør fremtidig konsultation og uændret reproduktion af den lagrede information.
  6. Fortrydelsesret: Kundens mulighed for at annullere fjernkontrakten inden afkølingsperioden;
  7. VNM: brugeren af ​​disse generelle vilkår og betingelser, der også handler under navnene VNMshop.nl og VNMgym;

 

  1.  Data fra VNM

VNMshop BV

Mariastraat 37

3511LN Utrecht 

E-mail-adresse: info@vnmshop.nl

Handelskammernummer: 68013973

 

  1. relevans
    1. Disse generelle vilkår og betingelser gælder for ethvert tilbud fra VNM og for enhver aftale mellem VNM og kunden.

 

  1. Realisering af aftalen
    1. Et tilbud er kun gyldigt i den varighed, der er angivet i tilbuddet.
    2. Åbenlyse fejl eller fejl i tilbuddet er ikke bindende for VNM.
    3. En aftale indgås, efter at VNM har bekræftet en anmodning fra kunden.

 

  1. Behandling af personoplysninger
    1. For at implementere aftalen behandler VNM personoplysninger. Behandlingen af ​​personoplysninger finder sted på en korrekt og omhyggelig måde og inden for rammerne af gældende love og regler, såsom den generelle databeskyttelsesforordning (GDPR).
    2. Privatlivserklæringen forklarer, hvilke data der behandles af VNM, til hvilke formål dette gøres, og hvordan de personlige data håndteres. Den forklarer også, hvordan registrerede kan udøve deres rettigheder til behandling af personoplysninger.
    3. For at beskytte mennesker og ejendom bruger VNM video- og lydovervågningsudstyr til at overvåge sports- og detailområdet 24 timer i døgnet. Video- og lydovervågning er ikke tilgængelig i toilet, brusebad og omklædningsrum.

 

  1. Betaling
    1. Medmindre andet er aftalt, skal kundens skyldige beløb betales inden for 14 dage.
    2. Kunden har pligt til straks at rapportere unøjagtigheder i angivne eller angivne betalingsoplysninger til VNM.

 

  1. Klageprocedure
    1. VNM har en tilstrækkeligt offentliggjort klageprocedure og behandler klager i overensstemmelse med denne klageprocedure.
    2. Klager over opfyldelsen af ​​aftalen skal indgives fuldt ud og tydeligt beskrevet til VNM inden for en rimelig tid efter, at Kunden har opdaget manglerne.
    3. Klager sendt til VNM vil blive besvaret inden for en periode på 14 dage fra modtagelsesdatoen. Hvis en klage kræver en forventet længere behandlingstid, svarer VNM inden for 14 dage med en bekræftelse på modtagelsen og en angivelse af, hvornår kunden kan forvente et mere detaljeret svar.
    4. Hvis klagen ikke kan løses ved fælles overenskomst, opstår der en tvist, der er modtagelig for tvistbilæggelsen.

 

  1. tvister
    1. Kun hollandsk lov gælder for aftaler mellem VNM og klienten, som disse generelle vilkår og betingelser gælder for.

 

Afsnit II - Produkter

Dette afsnit er en tilføjelse til afsnit I og gælder, når produkter købes på VNMshop.nl.

 

  1. Herroepingsrecht

Ved levering af produkter:

  1. Ved køb af produkter har Kunden mulighed for at opløse aftalen uden at give nogen grund inden for 14 dage. Denne refleksionsperiode begynder dagen efter modtagelse af produktet af Kunden eller en på forhånd udpeget repræsentant af Kunden og meddelt VNM.
  2. Omkostningerne ved returneringen er for kunden, medmindre det kan påvises, at fejlen er forårsaget af VNM. I så fald godtgør VNM dig de afholdte omkostninger "om nødvendigt".
  3. På grund af den begrænsede holdbarhed og i forbindelse med sundhedsbeskyttelse eller hygiejne er retten til fortrydelse af varer beregnet til forbrug, der ikke er forseglet efter levering, udelukket.
  4. I refleksionsperioden vil kunden håndtere produktet og emballagen med omhu. Han vil kun pakke ud eller bruge produktet i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere, om han ønsker at beholde produktet. Hvis han udøver sin fortrydelsesret, returnerer han produktet med alt leveret tilbehør og - hvis det er rimeligt muligt - i original stand og emballage til VNM i overensstemmelse med VNMs rimelige og klare instruktioner.

"For at udøve angreretten skal du sende en e-mail til:

info@vnmshop.nl eller send med registreret brev til nedenstående adresse:

Mariastraat 37

3511 LN Utrecht

At informere VNM om din beslutning om at trække sig ud af aftalen ved hjælp af en utvetydig erklæring.

For at overholde fortrydelsesperioden er det tilstrækkeligt at sende meddelelsen om udøvelsen af ​​fortrydelsesretten, før fortrydelsesfristen er udløbet. 

Indtast dit navn, din hjemmeadresse og om muligt dit telefonnummer og din e-mail-adresse.

  1. Overensstemmelse og garanti
    1. VNM garanterer ikke virkningerne af solgte ernæringstilskud.
    2. Kunden forpligter sig til at anvende brugsanvisningen og doseringen af ​​de kosttilskud, der sælges af VNM. Brug i strid med brugsanvisningen og den ordinerede dosis er på egen risiko.

 

  1. Levering og udførelse
    1. Leveringsstedet er den adresse, som kunden har oplyst virksomheden. Kunden forpligter sig til nøje at kontrollere de leverede data til VNM inden levering.

 

Afsnit III - Medlemskab VNMGym

Bestemmelserne i dette afsnit er en tilføjelse til afsnit I og vedrører specifikt medlemskab af VNMGym.

 

  1. Varighed og opsigelse af medlemskab

varsel

  1. Et medlemskab kan indgås for en fast periode eller for en ubestemt periode. Et tidsbegrænset medlemskab forlænges automatisk på ubestemt tid, efter at løbetiden er udløbet.
  2. Et tidsbegrænset medlemskab kan ikke annulleres for tidligt. Et medlemskab på ubestemt tid kan annulleres når som helst med en opsigelsesperiode på en måned.
  3. Du kan opsige dit medlemskab ved at sende en e-mail til info@vnmshop.nl med dit navn og dit medlemsnummer.

 

  1. Priser og betaling
    1. Hvis du bliver medlem af VNMGym, opkræver vi muligvis et registreringsgebyr. Efter medlemskabets ophør skylder du et nyt registreringsgebyr for genindskrivning.
    2. Hvis du bliver medlem, forfalder dit medlemsgebyr fra tidspunktet for tilmeldingen. 
    3. Alle medlemsgebyrer skal betales på forhånd. 
    4. Betaling af medlemsbeløbene finder sted hver måned ved hjælp af SEPA-autorisation til direkte debitering.
    5. Hvis betalingen ikke kan opkræves (f.eks. Tilbageførsel, utilstrækkelig saldo osv.), Forsøges der en gang til at debitere beløbet. Hvis det andet forsøg ikke også opkræver medlemsgebyret, modtager du en misligholdelsesmeddelelse, og du får endnu en periode til at betale. Hvis vi ikke modtager betalingen inden for denne periode, er du i misligholdelse, og ud over medlemsgebyret skylder du også de udenretslige opkrævningsomkostninger, og medlemskabet kan straks opsiges. I så fald betales medlemsgebyret op til det tidspunkt, hvor medlemskabet blev opsagt, hvis det ikke var opsagt på grund af misligholdelsen.
    6. En gang om året, den 1. januar, hæver vi muligvis vores satser med maksimalt 5%. Hvis vi gør brug af dette, giver dette ikke ret til at opsige aftalen, medmindre satsforhøjelsen finder sted inden for tre måneder efter indgåelsen af ​​aftalen eller er højere end 5%. Satsjusteringer på grund af statslige foranstaltninger kan gennemføres straks uanset beløb og giver ikke ret til opløsning.
    7. Hvis du ikke bruger medlemskabet, refunderes medlemsgebyret ikke.

 

  1. Risiko og ansvar
    1. At dyrke sport kan medføre risici. VNM tilbyder ikke aktiv vejledning i brugen af ​​faciliteterne. Brug af vores faciliteter sker på egen risiko. Det er op til klienten at vurdere hans eller hendes evner, hvis vi er i tvivl, anbefaler vi at søge ekspertrådgivning fra en læge eller specialist for at bestemme den korrekte og gennemførlige måde at flytte på.
    2. VNM og dets medarbejdere er ikke ansvarlige for skader (materielle eller immaterielle) som følge af en ulykke eller skade, der opstår i vores faciliteter. 
    3. At bringe varer til vores faciliteter sker på egen risiko. VNM er ikke ansvarlig for tab eller tyveri af ejendom.

 

  1. Tilbagetrækning
    1. Medlemskab kan opløses uden begrundelse i mindst fjorten dage, startende på dagen for indgåelse af medlemskab. Fortrydelsesretten udløber, så snart medlemskabet er brugt.
    2. Tilbagekaldelse kan ske ved den metode, der er henvist til i artikel 9, stk. 4, i de generelle vilkår og betingelser.

 

Væskefejl (layout/temalinje 335): Kunne ikke finde asset snippets/estimated-delivery-days.liquid